Zpět na články

Sazka se mění. Chce zvýšit tržby z loterií na 100 milionů týdně

Tržby Sazky z loterijní činnosti by měly do konce roku stoupnout na 85 až 90 milionů Kč týdně a v příštím roce by měly převýšit 100 milionů korun týdně. Nyní činí 70 milionů Kč, a nedosahují tak ani poloviny úrovně z minulého roku.

zdroj: Mediafax

Novinářům to dnes řekl Kamil Ziegler, generální ředitel firmy Sázková kancelář, která počátkem listopadu převzala aktivity zkrachovalé loterijní společnosti Sazka.

Nesmíme jim do baráku

"Cílem je dosáhnout během 12 měsíců 85 procent průměrných tržeb z let 2009 a 2010," řekl Ziegler. Předpokládá, že Sázková kancelář bude v příštích letech zisková, v provozní části bude podle něj v zisku již letos. "Stále nejasná je otázka legislativy, je to parametr, který bude efektivnost našeho hospodaření ovlivňovat. Nicméně od akcionáře máme jasné zadání. Pokud se příští rok zisky nebudou pohybovat v řádu sta milionů korun, tak když to přeženu, nesmíme jim do baráku," podotkl.

Sázková kancelář podpoří obnovení důvěry v Sazku reklamní kampaní. Do konce roku do ní hodlá investovat 50 milionů Kč, v příštím roce prý investice významně překročí 100 milionů korun. Výdaje do reklamy budou představovat jedny z nejvýznamnějších nákladových položek Sazky v roce 2012, dodal Ziegler.

Sázková kancelář dnes spustí novou televizní reklamní kampaň. Spolupracuje v ní opět s hokejistou Jaromírem Jágrem. "Vyhodnotili jsme spojení Sazky s osobou Jaromíra Jágra, kterou zahájil insolvenční správce Sazky Josef Cupka, jako správný, a rozhodli jsme se v partnerství pokračovat," uvedl Ziegler. Sázková kancelář natočila tři spoty s Jágrem ve Filadelfii, nyní dokončuje další, vánočně laděný, který se bude vysílat v příštím roce.

Nový strategický krok

Mnohamilionové investice do reklamy chystají také konkurenční firmy. "Investice do reklamy v rámci rozjezdu Tipšestky a její další propagaci lze počítat v desítkách milionů korun," řekl mluvčí Tipsportu Jiří Hadrava s tím, že Tipsport připravil v souvislosti s reklamou nový strategický krok a v nejbližší době sdělí podrobnosti. Náklady Fortuny na marketingovou komunikaci budou do konce roku podle jejího mluvčího Petra Šraina asi pět milionů eur (zhruba 125 milionů korun). Novou reklamní vlnu firma spustila v souvislosti se startem denní hry Zlatých 11.

Sázková kancelář připravila i další změny. Zmizela například socha s názvem Lavička neřesti kanadské sochařky českého původu Ley Vivotové před budovou Sazky. "To je nějaký symbol, že se Sazka mění. My chceme změnit Sazku z hlediska vnitřní organizace a jejího vnímání navenek. Sazka nebude rozmařilá instituce," řekl Ziegler. Chystají se ještě organizační a personální změny a prodej některých aktiv, jež nejsou spojeny s hlavní činností. Sochu stejně jako některé luxusní automobily včetně dvou vozů Bentley Sázková kancelář prodá.

Sázková kancelář získala Sazku ve výběrovém řízení. Za Sazku nabídla nejvyšší částku 3,81 miliardy Kč. Česká spořitelna minulý týden Sázkovou kancelář a Cupku kvůli smlouvě o prodeji loterijní firmy zažalovala. ČS, která má vůči Sazce zajištěnou pohledávku zhruba 216 milionů korun, současně vyjádřila pochybnosti o nestrannosti soudce Jaromíra Harmacha, který vedl insolvenční řízení se Sazkou.

diskuze: 0 příspěvků, nových

Zpět na články